[linux-baslangic] Re: Slackware 10 - Belirledigim Sorunlarim

From: Emre Kadıoğlu (emrek@dizla.com)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 02:33:17 EEST

debian kurulu bilgisayarimda
diablo-2-lod (battle.net te)
quake 3
neverwinternights
baldur's gate 1-2
starcraft-broodwar
dungeon keeper oynuyorum :)
simcity ceaser 3 de eskiden oynadigim oyunlar.
bunlar sayesinde wine-crossover konusunda baya deneyim kazandim

en çok yararlandığım kaynak ise frank corner in wine sayfasi adresini
hatirlayamadim
ve wine ın forumlari oldu.

On Mon, 05 Jul 2004 20:40:48 +0300, ALPER KANAT
<alper.kanat@isbank.net.tr> wrote:

> ;-) Teşekkür ederim. Slackware'de Doruk beyin söylediği gibi loca
> te
> ayarlarını yapmam yeterliymiş. Daha önce Fedora ve diğer dağı
> tımlarda
> (hoş; çok fazla dağıtım denemedim ya neyse) MPlayer'ı rahatlı
> kla
> derleyip çalıştırdım, herhangi bir sorun da yaşamadım. Bu k
> ez derleme
> sırasında C hatası veriyordu ama bundan sonra bu tarz bir hatada lo
> cate
> ayarları mutlaka gelecektir. Devamlı deneyim kazandırdığı iç
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin