[linux-baslangic] Re: Boot

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 04:47:26 EST

    Ara vermenin hiç bir mahsuru yok. Ben gelecek/Mand./
    RH ve birkaç tane minyatür dağıtımın isolarını ara
    vere vere/* hatta aynı isoyu 2-3 günde*/ indirdim.
    İsoların içindeki uygulamaların hatalarından
    kaynaklanan sorunlardan başka bir problem ile
    karşılaşmadım. Çıkan sorunlarıda, güncelleme yaparak
    hallettim /*Mand. 9.1 isosu console-tools hatası
    veriyordu, yeni console-tools indirip üzerine kurunca
    sorun çözüldü*/.

    Acaba CD'nin boot etmemesi, bios ile veya indirilen
    isonun bozuk olması ile alakalı olabilir mi?

    Yalçın