[linux-baslangic] Re: Boot

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 04:59:06 EST

    Indirdiginiz ISO CD imajini CD' ye yakmadan once md5 degerini kontrol
    etmelisiniz. Genellikle md5 dosyalari ISO dosyalari ile birlikte
    dagitilirlar. Microsoft Windows ile bu kontrolü yapabilmek icin

    http://etree.org/cgi-bin/counter.cgi/software/md5sum.exe

    adresinden indirebileceginiz win32 md5sum uygulamasini bilgisayariniza
    kaydedin (Ornegin c:\ dizinine)

    Indirdiginiz ISO dosyasinin bu uygulama ile md5sum degerini alin :
    c:\md5sum.exe c:\indirdiginiz_dosya.iso

    Uygulamanin ürettigi deger, iso dosyasini indirdiginiz sunucuda
    belirtilen degerle birebir ayni olmali. Degilse dosya hatalidir, tekrar
    indirmeniz gereklidir.

    Örnegin Fedora Core-1 ISO' larini ftp.linux.org.tr 'den indirecekseniz
    (ftp://ftp.linux.org.tr/pub/fedora/linux/core/1/i386/iso/) ayni dizinde
    bulunan ftp://ftp.linux.org.tr/pub/fedora/linux/core/1/i386/iso/MD5SUM
    dosyasini da indirmeli ve bir metin editörü ile dosyayi acarak md5sum
    degerlerini kontrol etmelisiniz.

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt

    On Thu, 2004-01-29 at 11:35, N.Emre Gündüz wrote:
    > vallaha bende gelecek in dosyalarini indirdim ara vererek olmadi belki
    > serverda ki dosyalarda bir bozukluk olabilir..

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part