[linux-baslangic] Re: GPRS

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 15:26:37 EST

    http://www.telsim.com.tr/servisler/operator_servisleri/GPRS/index.php?bolum=marka

    Buradan telefon markasi Siemens olarak secip bir inceleme yapabilir
    misiniz? C60 yok ama diger modeller icin yazanlarla uc asagi bes yukari
    ayni olmali diye dusunuyorum.
    Yine ayni sayfalarda Linux icin bir kucuk yazilim var, onu da kurarsaniz
    cozebilirsiniz.

    Ben Motorola a008 tel.imi bu ayarlara gore yapmistim ve bu sayede
    saniyede 0.1 ile 0.9 arasindan degisen muhtesem hizlara sahip olarak
    GPRS kullanmistim :)

    Iyi calismalar,
    Cengizhan Kaptan