[linux-baslangic] Re: Radius hakkında?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Mon 26 Jan 2004 - 14:57:11 EST

    Adsl hatları üzerinden vpn kurmak istiyorum.
    Doğrulama işlemini nasıl yaparım.

    Bu aralar kimseden yardım alamıyorum.
    Sorduğum sorular basit olabilir.
    Ama şu anda araştırma yapacak vakit bulamıyorum.
    Bütün zamanım program yazmakla geçiyor.
    Network konusuda biraz geri kalıyorum.
    Bu konuda yardıma ihtiyacım oluyor.
    Yanlış birşeymi yaptım.