[linux-baslangic] Re: Guvenlik Politikalari ve kisisel haklar

---------

From: A.Murat BAYRAM (mbayram@yyu.edu.tr)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 11:04:23 EST

    Sayin Haspolat;
    Ayni firewall arefe gunlerini biz de yasiyoruz ve biz de kurumumuz icin
    bir "Network Kurallari ve Güvenlik Politikasi" olusturma calismalari
    icerisindeyiz. Kurum farkliliklerini goz onunde bulundurursak kurallarin
    spesifikasyonlarinda farkliliklarin olmasi kacinilmaz olacaktir. Ancak yine
    de oluşturdugumuz kurallari sizlerle paylasmayi arzu ederiz. Bunun yaninda
    siz de özellikle firewall konusunda "teknik anlamdaki" uygulamalarinizdan
    bahsederseniz seviniriz. Dilerseniz ozel olarak da bu konu uzerinde
    tartisabiliriz.
    Saygilarimla....

    Murat BAYRAM