[linux-baslangic] Re: GPRS

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 17:55:15 EST

    Merhabalar...

    Konunun gecmisi varmi bilmiyorum.Ama
    yapmaya calistiginiz GPRS Telefon ile internete cikmak ise...
    Bunu GPRS Easy kullanmadanda yapabilirsiniz.

    Telefonu USB den nasil bagliyorsunuz?USB ye taktiginiz nedir?.(Kablo?)

    Mesela ben USB Bluetooth kullanarak iletisim kurdurdum.
    Sonrasinda PPP ayarlarini (mesela KPPP) bir tool ile kendinizde yapabilirsiniz.

    Iyi calismalar,

    --
    Erhan Ekici
    ÝTÜ Uzaktan Eðitim Merkezi