[linux-baslangic] VNC Server

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 08:20:08 EST

    Redhat 9 uzerinde VNC server'i yukleyip servislerden de start etmeme ragmen
    vnc viewer ile diger bir makineden baglanamiyorum. Bu arada ayni
    networkteler ve birbirleirni goruyorlar. Linux uzerinde netstat yaptigimda
    ise dinlenen port numaralari icerisinde hangisinin VNc server'a ait oldugnu
    anlamadim. Windows uzerinde 5900 uzerinde istenilen port numarasindan
    acilabilyordu. Ancak linux uzernde nerede hangi portta calisiyor
    anlayamaidm. Yardimci olursaniz sevinirim.

    Iyi calismalar

    Gokhan UYE