[linux-baslangic] Re: Java Desteğinin kaldırılması...

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 08:27:38 EST

    Selam,

    rpm paketinin adi sanirim redhat'te de gcc-java; bu halde:
    #rpm -e gcc-java diyebilirsiniz.

    paket adini:
    $rpm -qa|grep java ile tespit edebilirsiniz yukaridaki gibi degilse...

    bir de /etc/profile /etc/.bashrc ya da /etc/bashrc de java'nin bu pathlerle
    ilgili olup olmadigina bakin isterseniz, sonra kuracaginiz bir java olursa
    global islem yapmak isterken hata alabilirsiniz...

    saygilar,
    Cengizhan Kaptan

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan