[linux-baslangic] Re: Okul projesi

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 14:18:14 EST

    Merhabalar...

    Eğer kurulan sistem bir bilgilendirme sistemiyse yani
    öğretmenlerin not girdiği, bunun sonucunda da öğrencilerin notlarını
    takip ettiği ve öğretmenlerinde öğrenci performansını takip edebildiği
    bir sistem tam olarak LMS(Learning Management System) olarak
    nitelenemez.Ama sistem içinde aynı zamandaders materyali ve online ders
    takibi varsa o zaman tam bir LMS den söz edilebilir.

    Bu noktada dikkat edilebilecek unsurlar 2 alanda değerlendirilmeli:
    1.Teknik kısım
      Arkadaşların belirtiğine ek olarak modüler olması açısından (User
    Authentication için) LDAP Server(mesela OpenLDAP) ta düşünülebilir.
    PHP+MySQL ikilisi size her türlü esnekliği sağlar.

    2.Eğitsel yön
      Yine arkadaşların belirtiğine ek olarak Eğer sistemde ders
    materyalleride içerik olarak bulunacaksa bu noktada AICC ve SCORM
    standartlarını incelenizde fayda olacağı kanısındayım.

    İyi Çalışmalar,