[linux-baslangic] Re: devfs ve slave tty

---------

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Sat 17 Jan 2004 - 16:56:32 EST

    bu arada ufak bir ayrinti buldum sanirim. (buradaki anlatim bozukluguna dikkat: ayrinti zaten ufaktir.) www.archlinux.org'u oyle gezinirken soyle bir seye rastladim:

    Quick steps to get 2.6-ified:
       3. generate-modprobe.conf >/etc/modprobe.conf (or create your own)
       4. Add this line to your /etc/fstab:
       none /dev/pts devpts defaults 0 0
       5. Create a lilo/grub entry for /boot/vmlinuz26

    yanin demem o ki fstab dosyasina hatirlarsaniz, yukarida bahsi gecen satiri ekledigim zaman sorunun cozuldugunu belirtmistim. bu sorun 2.6'ya ozel olmasa?

    aslinda linus 2.6'daki devfs gidisati hakkinda guzel bir mail yazmis ama bir turlu bulamadim. eger bulan varsa bana da iletirse cok sevinirim.

    iyi calismalar...