[linux-baslangic] devfs ve slave tty

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 13:01:40 EST

    merhaba,

    bugun cansikintisindan (zaten ne geldiyse basima, hep bu cansikintisindan) 2.6.1'in su devfs olayina bir el atayim dedim ve cekirdegi bastan devfs destegi ile derlemeye koyuldum.

    yaklasik 4-5 saatlik bir arbedenin ardindan (neler cektigimi bir ben bilirim bu devfsd adli deamon'in yuklu olmasi gerektigini ogrenene kadar) nispeten calisir hale getirdim sistemi. x falan duzgun bir sekilde aciliyordu, ALSA'yi da cekirdege gommusum ve calirtirmisim ki degmeyin keyfime diye islik calarken... hicbir seklide {x|a}term acamadigi fark ettim. x'i kapatip hata mesajlarina baktigimda ise:

    aterm: can't open slave tty (null)

    seklinde bir hata mesaji dusuldugunu gordum. google'u aradim taradim ama bir turlu doyurucu bir cevap alamadim. konu hakkinda deneyimi, fikri ya da cozumu olanlar bunlari benimle paylasirsa cok sevinirim.

    iyi calismalar