[linux-baslangic] Re: uzmanlara bir kac soru

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 12:31:49 EST

    aslinda herkes icin ozel tasarlanmis bir paket programi var: omuzlarinizin ustunde yer aliyor. saka bir yana, ben sahsen bir sunucu konfigure edeceksem bunu bir paket programina yaptirmak istemem, cunku madem o benim sunucum, onun icin en iyi ayarlari ben bilirim.

    zaten size soyle anlatayim: bu size cok zor gelen islemleri yaparken ogreneceklerinizi ne size baska birisi ogretebilir, ne de bu ogrendiklerinizi baska bir peket programi yapabilir.

    bunun disinda bunlarin hepsini yapabilecek bir paket programi yapilamaz mi? elbette yapilabilir. hatta tas catlasa 100 satirlik bir shell script ile isiniz hallolur. ama oturup dusunmek lazim, bu is madem bu kadar kolay neden kimse boyle bir sey yazma geregi duymamis...

    benim sorunuz hakkindaki nacizane goruslerim bunlar
    iyi calismalar...