[linux-baslangic] Verileri Yedekleme

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 07:15:36 EST

    merhaba sistemimde suse 8.2 kullanmaktayım 50 tane client bulunuyor ve
    internet paylaşımını linux suse 8.2 ile yapmaktayım.problemime gelince
    clientlerimden bir tanesinde cok onemli bilgilerimi tutuyorum ve surekli
    bu bilgiler guncelleniyor benim yapmak istedigim bu clientimdeki belli bir
    programa ait database leri linux un yardımıyla otomatize bir şekilde linux
    serverime kopyalamak veya yine linuxla bu clientten verileri alıp başka
    daha guvenli bir cliente otomatize olarak yedeklemek windeki zamanlanmış
    gorevler gibi yani.her aksam verileri o clientten alsın ve başka bir
    cliente yedeklesin istiyorum bu yapabilirmiyim. olabilirse ayrıntılı bir
    şekilde anlatırsanız sevinirim yardımlarınız için tesekku ederim
    İyi çalışmalar