[linux-baslangic] mandrake random generator bozuldu

---------

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 02:14:00 EST

    Merhabalar

    Bir fikri olan var mi,dun mdk 9.1 olan bir makinada disk ilave islemi
    yaptik.Islem sorunsuz halledildi ama o an elimizde mdk 9.1 cd'si
    olmadigindan slackware 9 cd si ile makineyi actik,lilo ayarlarini oyle
    hallettik.

    Mdk makine sorunsuz calisiyor ama random generator bozuldu.Bu bare.i'den
    oturu olmus olabilir mi.

    Makedev yaptigim halde random generator acilista failed diyor.

    Makinada daha once ssh ve ssl'i kendim derlemistim,garip bir sey artik root
    olarak ssh'a izin veriyor su komutuyla superuser olunmuyor.

    Orhan Berent