[linux-baslangic] Re: Kernel terfi-derleme

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 13:43:20 EST

    CK> Denerim denemesine ama sonuc olarak sonsuz donguye girmekten
    CK> korkuyorum:) Bu arada Mandrake 9.2'nin 2.6.0'a hazir olmasi ne
    CK> demektir ozunde? Yani 8.2 ne sekilde hazir olmaz?

     Ilk aklima gelen modullerinizi kullanabilmek icin yeni modul araclarini
    yuklemeniz gerekiyor. Detaya indikce nfs vs. ile ilgili degisiklikler de
    mevcut ama cok fazla inmeye gerek yok sanirim.

     http://www.codemonkey.org.uk/docs/post-halloween-2.6.txt

     burada biraz daha detayli bilgi mevcut.

    CK> Gaza geldim yan makinede yine basliyorum derlemeye...

     Kolay gelsin :)

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>