[linux-baslangic] mozilla kurdum panele launcher ekleyemiyorum

---------

From: mrlinux@bonbon.net
Date: Tue 06 Jan 2004 - 13:54:57 EST

    mozilla kurdum sonunda tar.gz uzantılıydı konsoldan /usr/local/mozilla
    ya gidip ./mozilla yazdığım zaman açılıyor ben grafik arayüzünde bi
    kısayol (windowstaki değimiyle) eklemek istiyorum Gnome main button'a
    sag tusla tikladim ordan panele ekleden launcher'i sectim Baslatici
    olustur die bi pencere geldi ordan Temel sekmesinde isim yazan yere
    mozilla yazdım komut yazan yerede /usr/local/mozilla./mozilla yazdım
    kapat dedim "Cannot launch icon die bi hata geliyor. Ben nerde yalnis
    yaptim
    tesekkurler