[linux-baslangic] monitörüm titresim hizinin ayarlanmasi

---------

From: email@ozanenginoglu.com
Date: Tue 06 Jan 2004 - 07:30:04 EST

    benim monitorüm ilk aldigimdan beri (sanirim manyetik alandan dolayi) ancak
    100hz de titremeden çalisiyor. linux da ise ati radeon 9600 pro nun
    driverlarini yüklememe ragmen 85 hz e kadar izin veriyor. bunu ben 100 hz
    nasil yaparim? bilginiz varsa aktarirsaniz sevinirim. (ps: linux monitörümü
    taniyor - philips 109s)