[linux-baslangic] PROGRAM KURULUMU UPDATE VS VS

---------

From: mrlinux (mrlinux@bonbon.net)
Date: Sat 03 Jan 2004 - 19:02:38 EST

    arkadaşlar bu gün linux kurdum
    bi süre araştırma yaptım ilk önce suse9.0 sonrada redhat kurdum susenin
    görünümü daha sik geldi ama redhat daha iyi sanirim.
    neyse sorunlarima baslayim
    1 redhatda up2date yapamiyorum yeni sürüm up2datei indirdim fakat
    kuramiyorum nasil kurabilirim
    2 kopete-0.7.4.tar.gz die bisey indirdim msn messenger icin kuramadim
    nasil kurabilirim.
    3 mozilla 1.5 indirdim kurdum home dizinine ama menuden internetten
    mozillaya tıkladigimda eski surumu aciliyor yeni surumu home dizininin
    altinda onun icindeki mozillaya tikladigimda aciliyor fakat ikinci bi
    sayfa acmak istedigimde user soruyor bana ne yapmaliyimki kisayola
    tikladigimda yeni surum acilsin
    4 bide ben sanirim windows gibi kullanmaya calisiyorum herseyi
    terminaldenmi yapmaliyim eger ondan yapacaksam terminal komutlarini
    toplu olarak bulacagim bi yer varmi

    tesekkurler