[linux-baslangic] Re: Charset problemleri

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 10:29:03 EST

    Pazar 4 Ocak 2004 14:16 sularında, Selim Ober şunları yazmıştı:

    > LANG su anda tr_TR.UTF-8'de fakat yine degisen pek birsey olmadi.=20
    > Anliyamadigim bir olay ise su, Knode'da posta basliklarinda alt alta iki
    > ay= ri=20
    > postun da konusunda noktali s (yani ch gibi :) ) mevcut, bir tanesinde
    > duzg= un=20
    > okunuyor, hemen altindaki okunmuyor? Hic bir mantik yurutemiyorum???
    > Buna=20 karsilik sizin mailinizde ki tum turkce karakterleri problemsiz=20
    > okuyabiliyorum. Nasil becerdim de bu yarim yamalak turkce destegini
    > sagladi= m=20
    > anlayabilmis degilim...

    Bunun sizin verdiğiniz türkçe desteği ile HİÇ ilgisi yok.
    Eposta konu alanı, gövdesi ve adres alanları için karakter kodunun belirtilmesi
    gerekir ve çoğu eposta istemcisinde bu özellik yok. Benimkini düzgün
    okuyabiliyorsunuz, çünkü ben KMail kullanıyorum.

    Sorun buysa sorun sizde değil.

    Esen kalın,
    Nilgün