[linux-baslangic] Re: Charset problemleri

---------

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 07:16:34 EST

    On Saturday 03 January 2004 16:46, Nilg=FCn Belma Bug=FCner wrote:
    > Selam,
    >
    > LANG=3Dtr_TR
    > ya da
    > LANG=3Dtr_TR.UTF-8
    > verin bu ka=E7=FDn=FDlmaz =FEekilde b=F6yle olmak zorunda yoksa T=FCrk=E7=
    e karakterler
    > d=FCzg=FCn g=F6r=FCnmez.

    Tesekkur ederim,

    LANG su anda tr_TR.UTF-8'de fakat yine degisen pek birsey olmadi.=20
    Anliyamadigim bir olay ise su, Knode'da posta basliklarinda alt alta iki ay=
    ri=20
    postun da konusunda noktali s (yani ch gibi :) ) mevcut, bir tanesinde duzg=
    un=20
    okunuyor, hemen altindaki okunmuyor? Hic bir mantik yurutemiyorum??? Buna=20
    karsilik sizin mailinizde ki tum turkce karakterleri problemsiz=20
    okuyabiliyorum. Nasil becerdim de bu yarim yamalak turkce destegini sagladi=
    m=20
    anlayabilmis degilim...

    Iyi Calismalar.
    Selim