[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 29 Feb 2004 - 16:30:29 EST

    On Fri, 27 Feb 2004 11:16:38 +0200 (EET)
    "storm_84" <storm_84@mynet.com> wrote:

    S> Grafik arayuzu ile install ediyorum
    S> *Dili Türkce yapiyorum
    S> *Sözlesmeyi kabul ediyorum
    S> *Mause seciyorum
    S>
    S> sonra "devam"i tikladigimda bilgisayar donuyor ve ekranda su yazi
    S> beliriyor:
    S>
    S> "disk/scsi|hardware_raid|Fireware Promise Technology|PDC0376FastTrak
    S> 378 Controller karti için surucu yuklenmesi"
    S>
    S> diyor ve ne mause haraket ediyor nede klavyeden birseye basiliyor..

     Oncelikle, BIOS ayarlarinizda "pnp os" gibi bir secenek varsa bunu
    mutlaka "no" (ya da disable) yapin.

     Normalde mandrake kurulumu baslamadan, ilk gelen ekranda (hani su F1 e
    ya da enter a basin diyen) F1 e basin. Burada bazi bilgiler de var
    cekirdege nasil parametre vereceginizle ilgili, bazi parametreleri
    deneyin. Ornegin (eger boot image inin adi linux ise, simdi
    hatirlayamadim)

     linux parametre1 parametre2 vs.

     seklinde kurulumu baslatin. Ornek parametreler olarak

     nousb
     apm=off
     noauto
     idedma=off

     gibi secenekleri deneyin. Belki yardimi olur.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens