[linux-baslangic] Re: en rahat anlasılır

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Sun 29 Feb 2004 - 06:39:02 EST

    Hocam,

    Simdi problem olcegine gore dediginiz gibi turlu turlu cozumler gundeme
    gelebilir. Bana kalsa C++ ile yazilmis kodlarla entegre olmus Python
    GUI'si derim. Benim altyapima daha uygun olur. En azindan "IEEE
    Computing in Science and Engineering Magazine"de surekli bu formulu
    ovuyor insanlar.:-D

    Ama Linux uzerinde olacak, cok ciddi bir deneyim olmayacak ve hazirdaki
    kod arsivlerinden yararlanacak denince, ki tahminen kucuk problemler, C
    ve Fortran ile yapilan cabuk cozumler uygun olcege uygun cozum oluyor.
    :-)

    Sevgiler.

    Bora.

    26-02-2004 Perşembe günü saat 21:24 sularında, Mustafa Akgul dedi ki: