[linux-baslangic] Re: en rahat anlasılır veen kolay programlama dili hangisi

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 03:21:13 EST

    Hocam,

    Valla oylamaya sunulacak kadar degerli bir yazi yazmissiniz. Fakat ben bir
    $ey sorucam. Surekli diyorsunuz ki c en iyisidir. Yeni basliyanlara surekli
    c'yi oneriyorsunuz(bende sizin bu onerinizin oldugu bir yaziyi okuyup c'ye
    baslamistim, 1 yildir da halimden memnunum). Bazen C dilinin
    guzelliklerinden bahsederek milleti c ogrenmeye tesvik ediyorsunuz, bazen de
    "Ben sahsen c ile muhasebe programi yazmam" diyorsunuz?? Bu celiski niye,
    c sadece teori gelistirmek yada programlama konusunda pratik yapmak icin
    midir? Bence c alisilmasi zor, fakat alistiktan sonra birakilmasi daha zor
    olan bir dil. C'nin program yazmak icin cogu zaman son caredir sozunuzu de
    sanirim kontrolu biraz zor olan memory leak'lardan dolayi sarfettiniz.
    Memory leak'lar ile benim de basim ciddi sekilde dertte. Simdi sizin gibi
    birisi kalksa memory leak olusumuna ornek verse, memory leak olusmamasi icin
    de o kodu anlatarak duzelten bir makale (muhtemelen cok buyuk olmayan)
    yazsa, benim gibi c'nin tadi kursaginda kalanlar oldukca sevinecektir.
    Degerli yorumlarinizin devamini bekliyorum :) Son sozum de c guzel bir
    dildir. Adam gibi adam derler ya, c de ogle; adam gibi dil iste;-)

    Yuksel OZCAN
    Sevgi, Saygi, Linux, C, Anjuta, MySQL,
    http://muhasebeci.sf.net

    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"