[linux-baslangic] Başlangıç

---------

From: Mustafa Kılıçaslan (mkilicaslan1962@hotmail.com)
Date: Sun 29 Feb 2004 - 00:11:10 EST

    Ben çeşitli yollardan aldığım bilgilerle etkilendiğim Linux'u bilgisayarıma kurmadan öncedenemek istedim.
    Bu yüzden Virtual Pc programı vasıtasıyla oluşturduğum sanal PC' me Mandrake Linux 9.2 'yi Türkçe desteği
    altında her adıma dikkat ederek kurdum.Kurulumdan sonra Linux'u başlattığımda birkaç aşamadan sonra
    Localhost login geliyor bundan sonrasını ne yapmam gerektiğini bilmediğim için devam edemiyorum.
    Defalarca Linux'u tekrar tekrar başlattığım halde orada takılıp kalıyorum.Bana yardım lütfen...