[linux-baslangic] ati radeon 9600 pro problemi (fedorada)

---------

From: Ozan Enginoglu (email@ozanenginoglu.com)
Date: Sat 28 Feb 2004 - 19:41:11 EST

    merhabalar, yeni ekran kartim olan ati radeon 9600 pro yu aldiktan sonra
    linux uzerinde kullanamadim maalesef. her ne kadar ati linux icin
    driverlar cikartmis olsa da fedora da daha onceki denemelerim sonucsuz
    kaldi. hatta tekrar actigimda bilgisayari X calismadi o yuzden bende
    yeniden yuklemek zorunda kaldim (i'm newbie :) ) her ne kadar install ve
    readme textlerini dikkatlice okusamda yapamadim. sizin tavsiyeniz yada
    bu konuda bilginiz var mi? tesekkurler