[linux-baslangic] Re: bir bilgi; iki soru

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 12:59:43 EST

    new dosyalarinin bir kisminini sonundaki new eklerini silip kullanima sundum.
    kimisini elle kontrol edip eski ayarlari aktardiktan sonra degistirdim
    (or: named.conf ve httpd.conf) Bunlarda elle ekledigim seyleri aldim,
    new dosyalara ekledim ve eskilerini silip newleri normal hale getirdim.

    yaklasik 6 aydir hep upgradepkg ile guncelliyorum surekli. fazla new olusmadi.
    olusanlara da bu muameleyi yaptim.

    eger kerneli kendiniz derlemediyseniz hicbirseyi ellemeden bir kere
    # lilo
    yazmaniz yeterli. Bu sayede /boot dizininde degisen vmlinuz dosyasi
    diskin bootundaki ilgili yere yazilmis olacak. lilo.conf dosyasini ve new halini
    kontrol edin.

    upgradepkg guvenli bir metod degil :) gerci ben hep kullaniyorum ama
    bazen ucan dosyalarima ya da karisan ortaliga uzulmuyor degilim.

    upgradepkg'nin bir test modu vardi galiba ama hatirlamiyorum...

    smbclient ile ugrasmak bir metod olabilir. Ya da siz sambanizda bir writable
    share acarsiniz ve karsi tarafa bu share icine yazmasini soylersiniz. ikisi de
    mumkun.

    shift+pageup normalde de calisir ancak sanal konsolu degistirdiginizde
    (or: alt+f1'de calisiyorken alt+f2 yaparsaniz) ekranda gorulmeyen kismi
    silinir.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.