[linux-baslangic] Re: en rahat anlasılır ve en kolay programlama dili hangisi

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 20:32:45 EST

    Bir dikkatsizlik sonucu yeni kurdu=F0um makinemde T=FCrk=E7e karakter
    ayarlamalar=FD yapmay=FD unutmu=FEum ve sorunlu bir mail g=F6nderdim...

    =D6z=FCr dileyerek sorunu d=FCzeltiyorum, mailin asl=FD a=FEa=F0=FDdaki gib=
    idir;

    Merhaba

    C# icin boyle bir sorununuz yok, yani windows ve linux icin sadece
    uses'da yapacaginiz kucuk bir degisiklikle derleme yapabilirsiniz...

    Ancak alternatif olarak Kylix'i onerebilirim (Delphi for linux)... E=F0er
    form tasar=FDmc=FDs=FDn=FD kullanacaksan=FDz ve h=FDzl=FD form tasarlamaya,=
     h=FDzl=FD
    dizayna ihtiyac=FDn=FDz varsa, CLX (Cross Platform) uygulamalar geli=FEtire=
    rek
    hem windows hem de linux i=E7in ayr=FD ayr=FD derleyebilirsiniz...

    > YArd=FDmlar=FDn=FDz ve tavsiyeleriniz i=E7in =FEimdiden te=FEekk=FCrler
    >=20
    rica ederim
    Kolay Gelsin
    G=FCrkan ASLAN