[linux-baslangic] Qlginc?= bir Linux Windows Guvenlik Karsilastirmasi

---------

From: esref soker (esrefsoker@yahoo.com)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 02:20:05 EST

    Merhabalar,

    Linuxu incelemeye ve ogrenmeye yeni baslayan birisi olarak linuxun guvenli oldugu yolundaki bilgileri alirken 24 Subat tarihli Milliyet web sitesinde En Güvenillir İşletim Sistemi Hangisi? baslıklı bir haber cıktı. Haberin kaynagı, arastıran kisileri, arastırma teknikleri mechul ama sonuclar cok vahim ve gercek dısı gorunuyor

    Sizlerden bu haberi okumanızı ve yorumlarınızı paylaşmanızı rica ediyorum.

    İyi çalışmalar.....

    Eşref Söker