[linux-baslangic] Re: Lindows artı ve eksi ?

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 15:51:03 EST

    nulk>
    nulk> Merhaba ben linux kullanmak isteyen bir Windows kullananıcısıyım.
    nulk>
    nulk>
    nulk>
    nulk> Grafik arayüz olarak linux ta windows havası yaratıyor, deniliyor, fakat
    nulk> benim geçiş sürecimi kolaylaştıracak başka bir dağıtım var mı ?

    Bilmiyorum ama sanirim aylar once bugtraq listesinde lindows ile ilgili
    bir tartisma vardi. ana fikri lindows kullanmanin *nix tipi
    isletim sistemlerinin saglamis oldugu guvenlik mekanizmalarinin
    cogunu hice saydigiydi.

    hem siz linuxa alismak icin windowsa yakin bir sey kullanirsaniz
    alisamazsiniz. Benim gibi yapin, en kati dagitimlarin birinden
    baslayin, mesela slackware :) Sonra hastalik yapiyor :)

    linux ile ne yapacaksiniz sorusunun cevabini net olarak
    verebilirseniz sececeginiz dagitimi bulmak daha kolay olabilir.

    Yok ugrasmiim derseniz mandrake lindowstan daha iyi
    bir secim olabilir.

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.