[linux-baslangic] Re: hangi linux dagiti mi?

---------

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 10:00:23 EST

    ilginizi icin tesekkur ederim,
    kulaktan dolma birtakim bilgilerim vardi server icin
    debian yada slack gibi....
    o zaman soylediginiz dogrultusunda yönetimi en kolay yada cabuk ogrenilecek
    linux dagitimi hangisidir diye sorsam..... Linux'da cok ama cok yeniyim bu
    sorularim cok sacma yada anlamsiz olabilir. Gruba cevap yazan ustatlarin
    sabrian siginiyorum :)
    saglicakla kalin.......