[linux-baslangic] kde 3.2 ve sorun

---------

From: Kenan Erdey (kenanerdey@comu.edu.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 06:00:59 EST

    selamlar;

    KDE 3.2 icin gerekli olan paketleri indirdim. Kurma islemi sirasinda hata
    verdigi icin eski KDE yi kaldirdim. -ivh --nodeps --force seceneklerini
    kullanarak rpm paketlerini kurdum. KDE acildi fakat start menude program
    listesi gorunmuyor. Ayrica paneli veya desktopu yapilandirmak icin acilan
    pencereler de acilmiyor. yardim ederseniz sevinirim. iyi calismalar.

    Kenan Erdey
    kenanerdey@comu.edu.tr