[linux-baslangic] Re: kde 3.2 ve sorun

---------

From: Levent GÜZEL (l_guzel@softhome.net)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 15:53:26 EST

    Merhaba. Ben de kde 3.2 yi indirdim (Daha önceden gelecek Linux 2.0) ile
    gelen kde 3.0 vardı) Fakat kurulumu bir türlü gerçekleştiremedim. rpm
    kurulumu sırasında sürekli hata veriyor. -Uvh --nodeps --force
    seçenekleri ile kurulumu gerçekleştirdim Ama Xfree86 başlarken sürekli
    startkde başlatılamadı gibilerinden bir hata veriyordu.

          Sizin kullandığınız linüx sürümü ve kde versiyonu neydi.
    Paketlerin bağımlılık problemi var önce hangi paketi kurdunuz. Ben
    kdelib paketini kurmaya çalışınca desktop-backround-basic diye bir
    paketin gerekli olduğu mesajını alıyorum. Ve bu pakette diğer paketlerin
    bulunduğu sunucuda bulunmuyor? Bana biraz yardımcı olursanız sevinirim.

          İyi çalışmalar.