[linux-baslangic] En güveneilir isletim sistemi hangisi?

---------

From: nuri akar (linuxtr2002@yahoo.com)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 08:05:53 EST

     Iyi günler.
      Bu gün(24.02.2004)tarihli mynet'in sayfasinda
    "En güvenilir isletim sistemi hangisi?" adi altinda
    bir haber vardi.Ve yapilan bir arastrimaya göre
    Linux'un yapilan hacker saldirilarinda 80% varan
    aciklar verdigi ve 13 bin 654 kere isabet aldigi
    saptanmis.ve bu haberde windowsun linuxtan daha
    dayanikli oldugu yaziyordu.

     Benim sorum gercekten durum böylemi ve bu
    saldirilaran korunmak icin ne gibi önlemler alinmali?
    (KAYNAK
    http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=1&which=center&no=2&ref=haberHome)
     Tesekkürler
      Nuri AKAR