[linux-baslangic] Re: En güveneilir isletim sistemi hangisi?

---------

From: ozkan ozcan - grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 09:03:11 EST

    Ayni haberde de en g=FCvenilir sistemin Mac Os X oldugu yazilmis ki Mac Os X
    Unix turevidir (ve PC de darwin adini almaktadir). Demekki istenirse ve
    gerekli duzeltmeler yapilirsa gene en guvenlisi unix t=FCrevleri bence

    Ne dersiniz?

    developer.apple.com/darwin/

    2/24/04 3:05 PM, tarihinde "nuri akar" <linuxtr2002@yahoo.com> soyle
    yazmisti:

    > Iyi g?nler.
    > Bu g?n(24.02.2004)tarihli mynet'in sayfasinda
    > "En g?venilir isletim sistemi hangisi?" adi altinda
    > bir haber vardi.Ve yapilan bir arastrimaya g?re
    > Linux'un yapilan hacker saldirilarinda 80% varan
    > aciklar verdigi ve 13 bin 654 kere isabet aldigi
    > saptanmis.ve bu haberde windowsun linuxtan daha
    > dayanikli oldugu yaziyordu.
    >=20
    > Benim sorum gercekten durum b?ylemi ve bu
    > saldirilaran korunmak icin ne gibi ?nlemler alinmali?
    > (KAYNAK
    >=20
    http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=3D1&which=3Dcenter&no=3D2&ref=3DhaberH=
    ome>