[linux-baslangic] Linxu'da Defragment?

---------

From: Mucip Żlbuga (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 05:06:34 EST

            Selamlar,
            Disk erisim hizini arttirmak icin parcalanmis verileri birlestirmek gerekiyor (Defragment). Bunu Redhat 9.0 Ext3 bir diskde nasil yapariz? Riski var midir?
            Google'da biraz baktim. Gerek yok! deniyor ama bana pek mantikli gelmedi:) Żlla ki bir donem gelip olacaktir! Oyle degil mi?

            Tesekkurler,
            Mucip:)