[linux-baslangic] Re: Active Directorye alternatif varmi?

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 03:29:10 EST

    Selamlar..

    Bu dediginizi AD yapmaz. AD aslen bir LDAP sunucudan ibarettir.

    Sizin soylediginiz sey aslen domain'e logon olmak mevzusudur.
    MyDocuments vs. domain uzerinde tutulur, host uzerinde degil.

    Nasil yapilir ? Anahtar kelime PDC oluyor. Ama "Beyinsiz Sistem Windows"
    icin klavye eskitmeye degmez daha fazla. Etkiye tepki verebilirsiniz,
    benim tepkim ise, gunluk 2000+ virus pisligi temizlerseniz sizde Windows
    icin benzer seyler dusuneceksiniz olur.

    En iyi Windows olmayan Windows'tur, her daim.. Ne bu yaa? Baska isimiz
    mi yok aksama kadar virus siliyoruz ortaliktan? 3-5 beyinsiz,
    kendilerinden daha salak olan bir sistemi kullanip Gates efendiyi zengin
    edecek diye biz ugrasiyoruz burada ki "GIRRRR" diyerek asolyelerimin
    atmasini yeterince sagliyor bu zaten..

    Saygi ve sevgiler..