[linux-baslangic] redhot 9.0 grub sorunu

---------

From: sarp d (sddlinux@yahoo.com)
Date: Sat 21 Feb 2004 - 20:09:19 EST

    merhaba

    redhat 9.0 yükledim ve sonunda disket sürücüm olmadığı
    için grub için disket hazırlatamadım ve exit diyip
    kurulumu bitirince sistem reboot edildi ve direk
    windowsa giriyor. açılışta işletim sistemi sormuyor.
    sormasını nasıl sağlayabilirim çünkü linuxe
    giremiyorum suan.

    not: c de winxp var
    redhat i extended drive a kurdum.

    not2: redhat 1. cd ile tekrar açıp upgrade seçeneğini
    seçtim ve grub ile ilgili bişeyler yapmaya çalıştım
    ama sonuç vermedi

    teşekkürler...