[linux-baslangic] Re: RPM Paketleri hk.

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 05:25:54 EST

    Tesekkur ederim Serdar Bey , ancak verdigniiz komut dizesini kullandigimda
    da ne yazik ki ayni sonucu aliyorum. birsey degismedi. ancak bu gercekten de
    cok sacma..yani ek bir yazilim degil..Redhat'in kendi paketinden bir RPm
    kurmak istiyorum ve bu RPM i kendi upgrade ettigi RPM yuzunden kuramiyor..
    Anlamak mumkun degil.