[linux-baslangic] Re: RPM Paketleri hk.

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 02:57:55 EST

            Istedigi paketler kurulu ama surum numaralar=FD degisik ise rpm
    komutunun --nodeps parametresi ile kurun. Soyle bir komut isinizi =
    gorebilir.

    rpm -ivh --nodeps /mnt/cdrom/Redhat/RPMS/expect*

    Not : Bu e-posta Istas Bilgi Islem Merkezi tarafindan VirusBuster AV yazilimi ile virus taramasindan gecirilmistir.