[linux-baslangic] Re: RPM Paketleri hk.

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 08:56:48 EST

    Yo hayır.. o paketi kurma komutunuveridigmde uyari bile almiyorum..
    Buuyariyi mevcut paketi kaldirirken aliyorum. ornegin kbr-lib paketini.
    Uyarilar oldukca uzun ama verdigi mesaj mevcut paketin kullandigi dosyalarin
    bagli olduklainri ve kaldirilamayacagini belirtiyor.. eski paketi kurmak
    istediigmde ise bu paketin baska versiyonu yuklu diyor..ki yuklu olan guncel
    versiyon numarasini yaziyor. Bir garip durum yani..