[linux-baslangic] Re: PKI

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 02:39:22 EST

    Linux'ta OpenSSL kitapligi ile birlikte gelen openssl komut satiri
    programlari ile bunu kolaylikla yapabilirsiniz. Komut satirindan yapmak
    istemezseniz OpenCA vb. web arayuzlerini de freshmeat.net ya da
    sf.net'ten bulup kullaniyor olabilirsiniz.

    selamlar, iyi calismalar,
    -bd

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.