[linux-baslangic] Re: NTFS Dosya sistemini Fedora dan görmek.

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 12:03:43 EST

    Merhabalar...

    NTFS partitionlari gormek icin kernel bazinda NTFS destegi
    verilmis olmalıdır.Sanirim(hic kullanmadim) Fedora da bu destek verilmistir.
    Muhtemelen ntfs destegi modul olarak yuklenmistir.Komut satırından
    once /win vb gibi bir klasor yaratin.Ardindan

    modprobe ntfs
    mount /dev/hda1 /win

    hda1 win yuklu kisim varsaydim.

    Bu isi otomatik yapmak icin rc.local dosyasina yukarıdaki satirlari ekleyin.
    Sisteminiz her acildiginda NTFS dogrudan mount edilsin.

    iyi calismalar,
    Erhan Ekici

    --
    Erhan Ekici