[linux-baslangic] NTFS Dosya sistemini Fedora dan görmek.

---------

From: arkansis (arkansis@sandwaves.org)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 11:43:10 EST

    Linux Fedora Core 1 i bilgisayar?ma yükledim. Ayn? zamanda hdd min öbür
    bölümlerinde Win XP yüklü. Win XP den baz? programlar arac?l?g(? ile
    Linuxun dosya sistemini görebiliyorum. Ayn? s,eyin Linux tada olmas?n?
    istiyorum. Daha önce Mandrake 9.2 kulland?m. Mandrake kendilig(inden
    dosya sistemini görebiliyordu , fakat duyduklar?ma göre fedorada bunu
    yapabilmek için ekstra baz? is,lemler yap?lmas? gerekiyormus,.

    Ne yapmam gerek? Biraz detayl? anlat?rsan?z sevinirim , çünki linux
    kullanmaya yeni bas,lad?m , henüz is,letim sistemine hakim bir kullan?c?
    deg(ilim tes,ekkürler.