[linux-baslangic] knopixte ag komsular?m

---------

From: SERDAR GONCU (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 08:47:58 EST

    merhaba chip dergisini verdigi knoppix 3.3 sürüm ile bilgisayar?mda
    linux kullanmaya bende ba?ladim. internete bir süre ba?lanamadim ama
    zannederim bizim dns serverde bir hata oldu?u için girememi?im. ?imdi
    bu maili linuxumda yaz?yorum. ;) Fakat benim bilgisayarim anadaolu unv
    de kullan?yorum ve diger bilgisayarlar? da gormek agdaki bir yaz?c?ya
    ba?lan?p ç?kt?da almak istiyorum. windowsta internet ayarlamalar?m?z?
    Ip numaras?
    a? mskesi nosu
    WINS nosu
    ag gecidi nosu
    DNS ana makine ad? ve etki alan? ve 2 adet nosunu girerek yap?yoruz ve
    agda birbirimizi gorebiliyoruz. bunlar? özellikle knoppixi baz alara
    anlatabilirseniz çok sevinirim.
    herkese bol linuxlu gunler

    eveleme