[linux-baslangic] Re: Acil! Disk acilmiyor..!!!

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 07:43:55 EST

    Ayni sorunu ben de bu aralar oldukca sık yasiyorum. Sistemim soyle
    fedora core1 /dev/hda8
    redhat 9 /dev/hda2

    En son fedorada calisirken (hda2 mount eidlmisti) elektrikler kesildi.
    Elektrik geldikten sonra sistemi actigimda ilginc bir sey oldu. Fedora
    kendini onardi fakat redhat9 kernel panic verip acilmiyordu. Cozum olarak
    dun aksam fedorayi acip mount etmeden fsck /dev/hda2 dedim, bu komutu
    bozulan bolumu mount etmeden vermek gerekiyor(mus). Komut oyle diyor :)
    Birde karsiniza cok fazla miktarda soru sorarsa hepsine yes demek icinde
    komutla birlikte "-y" parametresini verin. Tabi bu pek saglikli olmasada ben
    hep oyle yapiyorum

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net

    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"