[linux-baslangic] Acil! Disk acilmiyor..!!!

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 04:38:16 EST

    Bir sorunum daha var arkadaslar. Gecenlerde kurdugum bir ofiste bir
    bilgisayar elektrik nedeniyle surekli gidip geldi bir ara. Acilista da
    sektor okunamiyor gibi bir hata veriyor. okuyamadigi da kjornal kaydiyla
    alakaliydi. kusura bakmayin cok detay veremiyorum ya da hatanin tam metinini
    , cnku soz konusu bilgisayar baska bir yerde ve ekrani goremiyorum ne yazik
    ki. Ancak bu tip bir durumda sistemi yeniden kurmak ya da partition
    tanimlamalarini etkrar yapmadan ve eski bilgileri korruyarak nasil cozumler
    getirebilrim? elbetteki en iyisi sistemi yeniden kurmaya gerek kalmadan
    cozum uretebilmek , ama olmazsa , en azindan eski bilgileri koruyarak bu
    islemi gerceklestirebilmek.

    Tesekkurler

    Gokhan UYE

    Bu arada sistem Redhat 9.0 ve default olarak ext-3 dosya sistemi ile
    yuklendi.