[linux-baslangic] Re: mandrake 9.2 makinelere hp1010yazıcı tanıtamadım...

---------

From: tahsin kursat ozeke (tozeke@metu.edu.tr)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 04:10:20 EST

    Degerli arkadaşim
    Arkadaşımızın verdiğini tekrar okumanı tavsiye ediyorum.
    Birde linux makinada samba üzerinden password kontrolu yapılıyormu ?
    yapılıyorsa xp ag ortamında şifreleri encrypt olarak gönderir (yani
    şifreli olarak)
    bu konuda yapman gerekenler
    ilk önce xp makinana sampa pachi kurmak (bu küçük bir regedit
    eklentisidir.)
    ftp://ftp.metu.edu.tr/popular/Microsoft/samba_patch
    bu adresten xp için olanını makinana kur.
    daha sonra
    xp denetim masası-Admin tools-altında local security altında
    samba unencrypt password standart olarak disable olur bunu enable
    yaparsan sorunun düzelir.(Şu an önümde xp olmadıgı için tam adres
    verememiş olabilirim.kusura bakma)
    kolay gelsin

    > neden heves kirmak olsun
    > sorununuz spesifik,arkadas dogru adresi vermis.
    > kendiniz zaten soylemissiniz ayni sorunu hp1200'lerde yasamadim
    diye.

    > oyleyse ????
    >
    > Orhan Berent

    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubs