[linux-baslangic] Re: slackware 9.1 de yazici tanitmak

---------

From: Gurkan ASLAN (gurkan@iaslan.com)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 04:04:24 EST

    merhabalar;
    eger ingilizce sorununuz yok ise http://www.linuxprinting.org 'dan
    gerekli olan dokumanlari okuyup kendi printer'iniz icin gerekli olan
    driver'i indirip kurabilirsiniz...

    belgeler.linux.org.tr'da da yanlis hatirlamiyorsam bunun icin bir belge
    sunulmaktaydi. Eger her iki onerdigim cozumle ilgili de bir sorun
    cikarsa lutfen bunu bildirin;

    en azindan sizden yola cikarak konunu icin yeni bir dokumantasyon
    yaratabilirim..

    Gurkan ASLAN