[linux-baslangic] Re: elektrik kesintisi ve linux

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 14:29:23 EST

    Dosya sisteminiz ext2 ise ext3'e gecmek yararli olabilir.
    (ext3'e gecmek icin
    tune2fs -j /dev/hd??
    komutunu ext2 formatli disklerinize uygulamaniz gerekiyor.
    Ayrica /etc/fstab dosyasindaki ext2'ler de ext3 olarak degistirilecek.
    9.2.2004 tarihli, Enver ALTIN arkadasin mesajinda ayrintilar mevcut.)
    Kolay gelsin.
    Ahmet Aksoy
    www.axtelsoft.com